7# RECENZJA - My Secret ★ StarDust ★

my secret star dust

★ ★ ★ MY SECRET STAR DUST ★ ★ ★

Dzisiaj post totalnie przyjemny! TOTALNIE! Dlaczego? Chyba już cały wszechświat wie, że mam bzika na punkcie pigmentów wszelakich. Sroka, to mało powiedziane. Uwielbiam wszystko co się mieni i tak pięknie wygląda. Nie mogłam Was zostawić bez recenzji i zdjęć, które pokazują  jak piękne są. Jeśli chcesz doszukać się tutaj jakiś minusów - nie doszukasz się, ale nie opuszczaj tej strony i zobacz jak eleganckie są te małe cudeńka. Jeszcze nie masz żadnego? Zapragniesz je mieć.


my secret star dust

Spójrzcie na zdjęcie powyżej. Jak drobno i delikatnie zmielony jest ten cień. Nie ma tutaj mowy o grudkach czy rolowaniu ❤


★ ★ ★ OPIS PRODUCENTA ★ ★ ★

"Sypki cień do powiek o lekkiej konsystencji i dużej zawartości pigmentu. Trwały efekt - cień utrzymuje się przez wiele godzin. Głębokie, soczyste kolory sprawią, że każdy Twój makijaż będzie niewiarygodnie piękny."

★ ★ ★  CENA ★ ★ ★

6,99 złotych za 3 g

★ ★ ★  SKŁAD ★ ★ ★

INGREDIENTS/SKŁADNIKI: SKŁADNIKI: ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, MICA, DIMETHICONE 350, OCTYLDODECANOL, PARFUM, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, [MAY CONTAIN/MOŻE ZAWIERAĆ (+/-): CI 77891, CI 77499, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77007, CI 77491, CI 15850, CI 77742, CI 77492, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE

★ ★ ★  KOLORY DO WYBORU ★ ★ ★
my secret star dust
informacje powyższe pochodzą z www.mysecret.com.pl, mimo to post nie zawiera lokowania produktów :)

my secret Star dust

★ ★ ★  OPAKOWANIE  ★ ★ ★


Rzecz najważniejsza - w opakowaniu znajdziemy pigment wypełniony po brzegi. Co to oznacza? Nasz ukochany pigment zostanie z Nami na długo. Jest to wspaniała wiadomość! Jeśli chodzi o jego rozkręcanie się w kufrze - trzeba pamiętać o jego dokręcaniu. Może zdarzyć się tak, że w pewien piękny poranek zobaczycie jak lata po całej walizce/kufrze/torbie.


my secret star dust


★ ★ ★ PIGMENTACJA ★ ★ ★

Cóż ja więcej mogę powiedzieć.... zobaczcie sami... pierwsze zdjęcie w tym poście oraz to. Efekty mówią same za siebie. Jest to efekt po jednym pociągnięciu palcem. Tak, tak.


MY SECRET STAR DUST


★ ★ ★ OGÓLNA OPINIA ★ ★ ★

Jak możecie zauważyć - recenzja jest bardzo krótka. Jeśli chodzi o pigmenty - chyba nie ma sensu się bardziej rozwodzić. Ja jestem ZAKOCHANA w pigmentach wszelakich, uważam, że to must have w makijażu. Kropka. Oczywiście mówię tutaj o makijażach bardziej wyjściowych, chociaż ja w dzienniakach też muszę dorzucić coś z błyskiem. Te pigmenty są tak tanie, a tak dobre, że musicie je mieć. Po prostu. Będziecie zachwyceni. Pigmentacja jest cudowna. Cena jest cudowna. Dostępność już mniej cudowna, bo dostaniecie je na ten moment chyba tylko w Drogerii Natura oraz online. Wydajność jest cudowna. Ich trwałość również. Dobrze zaaplikowane potrafią upiększać Nasz makijaż cały dzień, całą noc. Nie migrują po twarzy, nie uczulają (nie słyszałam o takich przypadkach). Mam cztery kolory, które najbardziej mi się podobają i które najbardziej się przydają. Dla mnie - bajka.


my secret star dust
my secret star dust

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bez chamstwa proszę :)