1# AZJATYCKIE ZAKUPY - ALIEXPRESS - pędzelki do makijażu oka

by - 15:17


Cześć i czołem Tobie, Tobie i każdemu z osobna! ★  Dzisiaj rozpoczynam kolejną serię, bo jak wiecie mamy już tą ★ makijażową oraz ★ zakupową, więc przyszła pora na coś, co tygryski lubią najbardziej, czyli? Coś co możemy kupić znacznie taniej i przedmiot ten sprawdza się, lub...nie. Od tego jestem, żeby powiedzieć Wam, podpowiedzieć czy dana rzecz, na którą możecie przypadkiem lub całkiem świadomie wpaść nadaje się do użytku. Jesteście za? Ja jestem bardzo za! Stron azjatyckich jest bardzo dużo, bardzo często możemy się naciąć i zniechęcić, a tego nie chcemy. Jestem za tanimi, ale zadowalającymi nas zakupami! Pewnie będziecie zainteresowane cenami. Postanowiłam, że nie będę podawała konkretnych cen, które musiałam zapłacić za dany przedmiot. Dlaczego? Na każdej z azjatyckich stron ceny mimo wszystko są inne, dlatego podam je w przybliżeniu, tzw "około", żebyście miały takie ogólne rozeznanie w cenach :) Może zapytacie o dokładne linki. Ich też podawać nie chcę, bo linki te często wygasają, a na prawdę wystarczy poszukać! :) To zaczynamy!

★ PS. recenzji, opisów, pokazywanek pędzli będzie tutaj mnóstwo, mam fioła na ich punkcie, zatem - dołącz do mnie i obserwuj! :)

Pędzle do makijażu aliexpress, pędzle do makijażu allegro.  #pedzlealiexpress #pędzlealiexpress #pędzleallegro


★ ZESTAW 4 PĘDZELKÓW DO MAKIJAŻU ★

Mamy tutaj cztery puchate pędzelki. Za sekundkę opiszę do czego możemy użyć konkretnego pędzelka, ale na początek kilka słów wstępu i moja ogólna opinia. Jak widzicie, wybrałam niebieskie pędzelki ze złotą skuwką, ale jak możecie zauważyć, we wcześniejszym poście o nowościach kosmetycznych  mam jeszcze czarne ze srebrną skuwką, a niedawno doszły do mnie białe, również ze skuwką srebrną. Nie, nie, nie chwalę się, już Wam mówię jaka gama kolorystyczna jest do wyboru przy zakupie pędzelków! :)

★ czarne ze złotą/srebrną skuwką
★ białe ze złotą/srebrną skuwką
★ różowe ze złotą/srebrną skuwką
★ niebieskie ze złotą/srebrną skuwką
★ malinowe ze złotą/srebrną skuwką (niedawno przyuważyłam!i są piękne!)

Wybór kolorystyczny mnie zadowala, możemy w swoich zbiorach zgromadzić ładne, kolorowe pędzelki. Pędzle białe, niebieskie, różowe oraz malinowe mają gładkie trzonki, a kolory są bardzo nasycone, zaś pędzelki czarne, mają trzonki matowe. Jeśli chodzi o skuwkę, to niektóre z Was skarżyły się, że gdzieś odprysnął Wam lakier. U siebie takiego zjawiska jeszcze nie zauważyłam, a użytkuję je w normalny sposób, stoją w chłodnym miejscu, myję je dość często, bo i dość często ich używam i mają się na prawdę dobrze! :) Musicie wiedzieć, że z azjatyckimi przedmiotami jest tak - albo się uda, albo się nie uda, ale za takie pieniądze, warto sprawdzić czy tym razem się uda! :)

Włosie, tutaj temat najważniejszy. Jakie jest? Jak się zachowuje? Pędzelki z Chin często przychodzą śmierdzące, zajeżdżają klejem na kilometr, ale co wystarczy zrobić? ★ wietrzymy je maks dwa - trzy dni lub po prostu ★ myjemy. Wtedy nadają się do użytku. Co z tym włosiem? Ja mam fioła na punkcie miziatych, miękkich, delikatnych pędzli (znacie to uczucie, kiedy stoicie/siedzicie i kiziacie się pędzlami kilkanaście dobrych minut? pewnie znacie, oj znacie! :), a te takie są. Włosie jest bardzo miękkie i delikatne na końcach przed użyciem, w czasie użytkowania oraz po umyciu i po wyschnięciu. Zachowują swój kształt i można się nimi cieszyć na nowo. Mam już kilka tych zestawów, kilka z nich jest w stanie perfekcyjnym, zaś w jednym zestawie, miałam jeden mały "chory" pędzelek, czyli chińczyk zapomniał dodać kilka włosów, by go dopełnić :D  Żaden z pędzli mnie nie drapał, dlatego...uwielbiam je. 

Cena, śmieszna, na prawdę, bo możemy dostać je już od ok. 3zł! do ok. 20zł za zestaw czterech pędzli. Nie, nie kupiłabym ich na pewno za 10-20zł, skoro możemy mieć je taniej!Ależ owszem!Wszystko kwestią poszukania :)

Pędzle do makijażu aliexpress, pędzle do makijażu allegro.  #pedzlealiexpress #pędzlealiexpress #pędzleallegro


Chińczycy w opisach często uznają te pędzelki, jako pędzelki do makijażu oka. Ja napiszę Wam do czego mniej więcej możemy je użyć, bo do oczu...tak niekoniecznie, gdyż są za duże i przy oku dość ciężko się nimi pracuje :)

★ Pierwszy pędzelek, najszerszy z wszystkich czterech. Nim śmiało możemy nałożyć podkład czy też korektor płynny w trudno dostępnych miejscach, jeżeli chcemy uzyskać słabe lub lekko średnie krycie. To jest taki mini mini duofiber. Dodatkowo do omiatania okolic oczu czy do przypudrowania również trudno dostępnych miejsc lub do strefy pod oczami.

★ Drugi pędzelek, może tego nie widać dokładnie na zdjęciu (żałuję, że o tym nie pomyślałam), jest lekko ścięty. Ten pędzelek może być zastosowany tak jak pędzelek pierwszy, ale ja, uwielbiam go do nakładania rozświetlacza. Super się sprawuje, jest fajnie wyprofilowany i dobrze łapie kosmetyk.

★ Trzeci pędzelek, w porównaniu do tych powyżej już puchaty nie jest. Tak, włosie jest przyjemne, ale jest zbite, super sprawdza się przy kremowych kosmetykach, więc do nałożenia kremowych cieni czy korektorów jest jak najbardziej przydatny.

★ Czwarty pędzelek nadaje się do tego samego co pędzelek pierwszy oraz drugi, ale ten puchacz ma jeszcze jedno zastosowanie. Jest nieco szczuplejszy, dlatego można śmiało użyć go do blendowania większych powierzchni w okolicy oczu czy do czyszczenia, ściągania cieni.


Mam nadzieję, że nieco naświetliłam sytuację. Dodam od siebie, że bardzo je lubię i z całym sercem polecam. Zestawów mam już kilka, użytkuję je na co dzień i spisują się bardzo dobrze. Nie wcisnęłabym Wam byle czego! :) Macie? Lubicie? Dajcie znać! Zatem...do następnej recenzji azjatyckich pędzli! 


Pędzle do makijażu aliexpress, pędzle do makijażu allegro.  #pedzlealiexpress #pędzlealiexpress #pędzleallegro



You May Also Like

0 komentarze