13# Hot Makeup, szminka Carpet Ready Lipstick

by - 08:46

Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After

Witam Cię bardzo serdecznie! 

Jeśli tutaj jesteś to prawdopodobnie lubisz luksusowe kosmetyki, te które pięknie wyglądają, które kuszą swoim wyglądem. Zgadłam? Myślę, że tak, mnie osobiście TAKIE opakowania zawsze wołają i MUSZĘ na nie zerknąć choć przez chwilę. Jestem sroką, niestety, a może stety? Chociaż wiesz jak to jest, nie ma co płakać nad straconym pieniążkiem, jeśli chodzi o pasję. Mnie pasjonują kosmetyki, ich struktury, wygląd, zapach. Wszystko. Przyznasz, że nad tak śliczną szmineczką warto zawiesić oko? Wiem, że mnie rozumiesz! W końcu tutaj jesteś! :) Dzisiaj zapraszam Cię na recenzję szminki firmy Hot MakeUp Professional, o bardzo ładnej nazwie : Carpet Ready Lipstick

Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After

Zgaduję, że być może nie znasz tej firmy. Nie ma się temu co dziwić, ponieważ marka Hot MakeUp funkcjonuje na rynku dopiero od 2010 roku i stosunkowo niedawno pojawiła się w polskich sklepach internetowych. Założeniem marki jest to, by kosmetyków tych używali amatorzy, jak i profesjonaliści. Uważają również, że są to dość tanie kosmetyki, na które każdy może sobie pozwolić (skwitowałabym : "no chyba nie w Polsce", ale ocenisz to sama! ;). 

OPIS PRODUCENTA :

"Koloryzująca i głęboko napigmentowana szminka, w której poczujesz się jak gwiazda na czerwonym dywanie. Długo utrzymujący się efekt i jedwabiście gładkie wykończenie. Gwarancja jakości."

Źródło tu

SKŁAD : Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After

DOSTĘPNOŚĆ:
moja pochodzi ze sklepu Urban Cupid 

CENA: 
ok. 83 złotych, na promocji około 67 złotych 

POJEMNOŚĆ:
3g, 0,08 oz

ODCIENIE:
mój kolor, to Ever After, w sklepie online Urban Cupid jest 8 kolorów do wyboru, zaś na oficjalnej stronie marki 19

Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After

OGÓLNE WRAŻENIA*:

1. Opakowanie jest kartonowe oczywiście, jednak jest to papier dobrej jakości, przy otwieraniu nie robią się od razu takie białe zgięcia, czego nie lubię. Samo w sobie wygląda bardzo elegancko, napisy są czytelne, dołączony skład.

2. Sama szminka ma plastikową obudowę. Na początku nieco mnie to rozczarowało, myślałam, że będzie metalowa. Później doszłam do wniosku, że to lepiej, bo jest lżejsza, a dla wizażystów ważne jest, by produkty ważyły jak najmniej. Plastik ten nie jest tandetą, jest solidny i twardy. Minusem jest to, że się palcuje. Podoba mi się to, że na wierzchu jest logo marki, eleganckie "H", które dodaje tego czegoś do ogólnego wrażenia.

3. Pomadka sama w sobie ma smukły kształt, co moim zdaniem zyskuje na estetyce i elegancji.

4. Odniosę się przy okazji do samego sklepu Urban Cupid. Przemiły kontakt, konkretne doradztwo i chęć pomocy przy wyborze, szybka wysyłka. Coraz więcej sklepów skreślam ze swojej listy za ich stosunek do klienta, a tutaj klient jest zadowolony i szczęśliwy :)

5. NIE polecam sugerować się za bardzo odcieniami, które są na stronach. Nie oddają totalnie kolorów. Można sobie zerknąć jak wygląda online mój odcień, jak wygląda u mnie w opakowaniu, a jak wygląda na ustach. 3 warianty i totalnie 3 inne kolory. Jeśli miałabym doradzić w wyborze, to strzelałabym, że każda pomadka będzie jaśniejsza na żywo, aniżeli na stronie.

6. Zapach nie jest wyczuwalny. 

7. Konsystencja jest bardzo masełkowa, bardzo przyjemna, dzięki czemu usta maluje się ekspresowo. Warto dodać, że mimo swojej masełkowości, tej takiej lekkiej tłustości - nie jest ciężka, zero jakiegokolwiek dyskomfortu w noszeniu.

8. Pomadka jest bardzo nawilżająca. Noszenie jej to sama przyjemność. Przez cały ten czas, kiedy jest na ustach, nie ma mowy o wysuszeniu. 

9. Szminkę tą polecam nakładać na zadbane usta. Jeśli macie usta ciągle przesuszone, z wystającymi skórkami, to nie będzie to wyglądało dobrze (w zasadzie jak przy każdej pomadce). 

10. Pigmentacja jest bardzo zadowalająca. Kryje przy drugiej warstwie na tyle, że dla mnie wystarczy. 

11. Co do wydajności, uważam, że będzie służyła na dłuższy okres. Dwie warstwy i efekt cudny, przy czym usta nie pobierają na tyle produktu, by mówić, że będzie mało wydajna.

12. Kolor to rzeczywiście zagwozdka. W sztyfcie wygląda na pomarańczowy, zaś na ustach to typowy nudziak z lekką domieszką brzoskwinki. Czary ;) Kolor bardzo mi się podoba nałożony na wcześniej przygotowane usta:
1. zadbane! (podstawa!) -> 2. nieco wazeliny -> 3. nieco podkładu -> 4. pomadka

Nie uwierzę w to, jeśli ktoś napisze, że na zadbanych ustach wyglądała brzydko. Wiem jak wygląda u mnie na zadbanych i zaniedbanych ustach (niejednokrotnie wspominałam, że testuję produkty na wszelki  możliwy sposób), i wiem jak duża jest różnica.

14. Trwałość.  Kupując tego typu pomadki nikt nie spodziewa się, że szminka będzie na ustach tak długo, jak maty, więc odniosę się do niej tak, jak w każdym innym przypadku wyglądałoby to dla tego typu produktów. Szminka wytrzymuje na Naszych ustach do jedzenia. Odbija się to i owszem. Całusów nie ma szans przetrwać i jeżeli dużo gadasz - mogą/nie muszą pojawić się szminkowe zajady czy po prostu zjadanie się od środka. Jeśli już się zjada, to równomiernie od środka.

15. Kształt samego produktu bardzo wygodny, można na spokojnie pomalować się pomadką nie wyjeżdżając poza granice ust. 

16. Produkt nietestowany na zwierzętach, wolny od glutenu, parabenów i innych śmieci. Produkt hypoalergiczny. 

Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After

Czy kupiłabym tą pomadkę ponownie? 

W jakimś jasnym odcieniu - tak, podoba mi się kilka róży i fioletów z oferty. Co do ciemnego odcienia ciężko jest mi się wypowiedzieć. Nie testowałam takiej, ale wiem, że pomadki nawilżające w ciemnych odcieniach w moim przypadku wylewają się poza kontury i muszę się pilnować, żeby tak czasami nie wylądować ze szminką na czole czy włosach :) Z tego powodu częściej sięgam po maty, a jeżeli po te niezastygające, to głównie właśnie w jasnych odcieniach. Dla własnego komfortu psychicznego :D Sama pomadka sprawia dobre wrażenie, dla mnie opakowanie to już z tego typu produktów luksusowych. Wygląd, jakość i cena - moim zdaniem - idą w parze. Pomadka tania nie jest, jednak trzeba zwrócić uwagę również na to skąd jest sprowadzana, w jak wielu miejscach jest dostępna oraz z czego jest produkowana. Jest bardzo komfortowa na ustach, pięknie wygląda, usta nabierają blasku, atrakcyjności, są pełne i wyglądają zwyczajnie zdrowo (oczywiście, kiedy jest nałożona na zadbane usta :). Nie spotkacie się z suchymi rodzynkami, a "całuśnymi" ustami. Dodatkowo jest to bardzo ładny gadżet przez to jak wygląda. Jest to moja pierwsza złota pomadka w kolekcji! :) 

Hot Makeup Carpet Ready Lipstick Ever After


* post nie jest sponsorowany

You May Also Like

0 komentarze