2# Azjatyckie Zakupy - Aliexpress i E-Bay - Zestaw 7 pędzli do makijażu ★

by - 12:53

Witam i o zdrowie pytam! :) 
Dzisiaj mam dla Was dość długo pisaną recenzję, bo minęło już sporo, sporo czasu od mojej zapowiedzi. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, przyznaję. Najważniejsze, że już jest i można czytać za....1...2...3...TERAZ! Zaczynam! Miłego czytania, dla tak taniego zestawu pędzelków, myślę, że warto! :) 

makeup brushes set aliexpress

★ ZESTAW 7 PĘDZELKÓW DO MAKIJAŻU

Zacznę trochę od końca, bo od opisania do czego dany pędzelek może służyć, a później przejdę do pełnej specyfikacji! 

Od naszej lewej:

1 pędzelek -  jest to pędzelek płaski, ze sztywnym włosiem, można śmiało użyć go jako pędzelek do podkreślenia brwi o ile lubicie dłuższe włoski przy tego typu pędzlach i luźniejszymi ruchami dłoni nadawać kształt brwi, a także do nałożenia np. korektora pod łukiem brwiowym, by doprecyzować ich wygląd; dodatkowo sprawdza się przy okolicach ust, jeśli chcecie usunąć niepożądaną konturówkę czy szminkę; dodatkowo używam go przy charakteryzacji, do tworzenia jakiś cieńszych kresek

★ 2 pędzelek - jest to pędzelek, którym śmiało możemy namalować grubsze kreski, ponieważ na końcu jest lekko ścięty do szpica, dodatkowo do wypełnić brwi czy ust, a także do podkreślenia dolnej powieki, można nim delikatnie rozblendować granice

3 pędzelek - jest to pędzelek bardziej rozłożysty, można spokojnie nałożyć nim cienie i od razu rozblendować

4 i 5 pędzelek - są to pędzelki płaskie, większy i mniejszy, do nakładania cieni, są puchate, dzięki czemu możemy nałożyć cienie czy brokat w odpowiednie miejsca i od razu rozetrzeć, odpowiednie również do nakładania rozświetlacza

6 i 7 pędzelek -  pędzelki do rozcierania, a także do nakładania rozświetlacza;
biały jest mniejszą, bardziej zbitą kuleczką, możemy uzyskać nim intensywniejszy efekt przy nakładaniu (i blendowaniu) cieni, zaś czarny pędzelek ma dłuższe włosie, puchate, miękkie, nim uzyskamy delikatniejszy efekt rozcierania, a także możemy go użyć do czyszczenia, wymazywania miejsc, gdzie tych cieni nałożyliśmy za dużo

makeup brushes set aliexpress

★WŁOSIE

Część najważniejsza przy opisywaniu pędzli, więc i od niej zacznę. Włosie ma dobre i złe opinie, jak wiecie lub nie wiecie, często zamawiam dziewczynom przeróżne rzeczy z azjatyckich stron, w tym ten zestaw i zdań na ich temat naczytałam się dość sporo.


Opinia negatywna:
"Pędzle śmierdzą, a włosie jest sztywne."

Opinia neutralna:
"Pędzle śmierdzą, ale nie przeszkadza mi to, włosie, no pół na pół, niektóre pędzelki są sztywne, niektóre mięciutkie."

Opinia pozytywna:
"Śmierdzą, to fakt, ale rekompensują to, te super pędzelki."

Może na początku dopowiem coś o ★zapachu- tak, pędzle z Chin śmierdzą, dlaczego? Klej. Pędzle, jak się domyślam, są robione na bieżąco, klejone, wysyłane. Wsadzone do paczki, nie mają tlenu, nie mają kiedy wywietrzeć i wystarczy je wymyć lub poczekać 2-3 dni, choć opcja z umyciem ich jest higieniczniejsza i po zapachu ani śladu. Trudne? Absolutnie nie :)

Wracając do tematu włosiai mojego zestawu pędzli. 

Jest to włosie syntetyczne. Czarny puchaty pędzelek jest cudowny, mięciutki, sprężysty, po powiece sunie jak marzenie, nie ma w nim nic co przeszkadzałoby w jego użytkowaniu, dotyczy to również drugiego czarnego, cienkiego pędzelka. Nic nie kłuje, nic nie przeszkadza. Jeśli chodzi o pędzelki z włosiem białym, jak widzicie na zdjęciach, wydają się być trochę sztywne. Fakt, są sztywne, dzięki czemu bardzo dobrze nabierają cienie prasowane czy sypkie, brokaty, ale też są miękkie, dzięki czemu nie czujemy kłucia, czy dyskomfortu. Ja dostałam taki zestaw, że (PORADA!)  po wymyciu ich, nałożeniu odżywki, wyschnięciu są bardzo przyjemne i nie sprawiają żadnych nieprzyjemności na mojej skórze, a mam dość wrażliwe oczy :) Także nie ma reguły, były osoby, które były w pełni zadowolone, a były osoby, które prawdopodobnie takiego zestawu pędzelków już nie zamówią :) Włosie, w moim przypadku nie wypadło z żadnego pędzelka, a są już ze mną ponad rok, dwa?



Moi ulubieńcy? Czarny i biały pędzelek do blendowania oraz duży, szeroki do nakładania cieni na całą powiekę, ale...wszystkie lubię i ja jestem zadowolona z tego zestawu. Ostatnio naszła mnie taka myśl "dlaczego mam tylko jeden zestaw tych pędzelków?" i zamówiłam kolejny...



★ WYGLĄD 

Mamy do wyboru zestaw w kolorze różowym i czarnym. Skuwka srebrna, po kilkunastu myciach nie zardzewiała, nic nie odprysnęło. Zestaw różowy jest lakierowany, delikatnie błyszczy, gdyż ich powłoka posiada drobinki brokatu, zaś zestaw czarny jest matowy. Pędzelki są wygodne w dłoni, pracuje się nimi wyśmienicie, ważą aż 43 grama! Na końcach trzonków widnieje nazwa firmy "Maange".
aliexpress pedzle zestaw
zdjęcie pochodzi z aukcji z macierzystej strony





★ CENA 

Chyba niczym Was nie zaskoczę, jak napiszę, że jest szałowa i "żal byłoby nie kupić", bo to aż około 8-10 zł. Znajdziecie je na Aliexpress oraz na E-Bayu. Ja za swoje zapłaciłam trochę ponad 8 złotych. Myślę, że cena, a ryzyko, że dostaniemy niezadowalające nas pędzle = 1:0 dla ceny :) 

★ MOWA KOŃCOWA 

Za tą cenę, którą widzicie powyżej, nic nie tracicie, a możecie zyskać fajne pędzelki. To był mój (chyba) pierwszy zestaw z Chin, oczekiwania nie były ogromne i przy tego typu zakupach też radzę być powściągliwym, jeśli o emocje chodzi, bo możecie się rozczarować:) Mnie nie zawiedli chyba niczym na dzień dzisiejszy, ja z pędzelków jestem zadowolona, używam ich każdego dnia, włosie nie wypada, jest to najczęściej oblegany przeze mnie zestaw. Jest też wyjście z tej sytuacji! Jeżeli dostaniecie takie pędzle, których nie macie ochoty używać, wykorzystajcie je do czegoś innego, np. do charakteryzacji, stęplując nimi różne substancje, albo do zdobień paznokci. Główka pracuje i nic się nie zmarnuje :)

PS. tutaj pierwsza recenzja pędzelków prosto z Chin.

makeup brushes set aliexpress




You May Also Like

0 komentarze