11# TARTE Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder

by - 15:12

TARTE Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder
OPIS PRODUCENTA 

"TARTE Smooth Operator™ Micronized Clay Finishing Powder with PM20™
Matujący Puder sypki z dodatkiem glinki amazońskiej.

Odcień - Translucent White
Matujący puder sypki, utrwalający makijaż.
Optycznie zmniejsza widoczność porów, zmarszczek oraz innych niedoskonałości.
Doskonale pielęgnuje skórę i przywraca jej równowagę.

Dostępny w uniwersalnym, transparentnym odcieniu.
Zawiera tylko naturalne składniki roślinne.

Kosmetyk nie zawiera drażniących substancji chemicznych, parabenów, talku, substancji zapachowych ani konserwujących."

Źródło tu

Produkt wegański.

TARTE Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder

POJEMNOŚĆ: 8,50 g

CENA: 
- za granicą około 140 - 158 złotych
- w Polsce około 199 - 240 złotych

ZAKUPIONY w sklepie American Cosmetics

SKŁAD

OPAKOWANIE
Góra brązowa ze złotymi dodatkami i z logo firmy. Totalnie gładkie i totalnie przyjemne w dotyku. Satynka pod palcami. Dół jest przeźroczysty, dzięki czemu widzimy zawartość Naszego pudru. Pod spodem zawarty jest mini opis produktu z podaniem pojemności. Dobrze zabezpieczony jest też numer seryjny, który jest wytłoczony i zaklejony, dzięki czemu nie zniknie. Całe pudełko jest z bardzo dobrej jakości plastiku - widać to i czuć pod palcami.

ZAWARTOŚĆ
Puder jest całkowicie biały. Jest baaaaardzo miałki. Jest tak zmielony, tak delikatny, tak puchaty. Pyłkowa - pudrowa chmurka, to chyba najlepsze określenie. Jeśli chodzi o jego konsystencję, to jest to miłość. Zapachu brak.

TARTE Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder

EFEKTY
SKÓRA POD OCZAMI
Słuchajcie - jest to NAJLEPSZY puder jaki miałam jeśli chodzi o skórę pod oczami. To co on robi ze skórą dowiecie się za chwilę, ale to jest strzał w 100!! Nie podkreśla zmarszczek, pielęgnuje to delikatne miejsce, nie tworzy plam czy innych dolegliwości, których nie chcemy mieć. Wystarczy nałożyć go odrobinę, a spojrzenie jest takie świeże, wypoczęte, gładkie, taki mini efekt photoshopa pod oczami. Powieki oraz skóra pod oczami będą Wam BARDZO wdzięczne za ten puder. Przypudrowane powieki + cały makijaż oka = wszystko dobrze i na swoim miejscu. Mam tłuste powieki i jeżeli zastosuję na nie dobry korektor i przypudruję tym pudrem, cały makijaż oka utrzymuje się od rana do wieczora. Współgra z każdym korektorem. UWAGA! W nadmiarze może przesuszać. 

TWARZ
Skóra sucha i dojrzała
Jestem przekonana, że właśnie dla takich osób będzie on w 100% idealny. Zaraz dopiszę dlaczego! :)

Skóra mieszana i tłusta
Ja taką mam, więc jestem idealnym przykładem na to, by to podsumować. TO ZALEŻY. Mam takie dni (A), kiedy twarz z samego rana mam tak tłustą, że chcę schować się pod kominiarką i nie pokazywać światu (żart, ale wiecie o co mi chodzi?). Wtedy nakładam puder tylko i wyłącznie pod oczami. Bywają dni (B), kiedy skóra jest w stanie "okej, nie spływa ze mnie tłuszcz", wtedy jest i idealny dla mnie. Właśnie w takie dni uwielbiam go nakładać, bo twarz wygląda tak...... zaraz dopiszę! 

Podsumowanie
Na ten moment kocham ten puder. Trzeba się go trochę nauczyć i poznać. Wiedzieć kiedy będzie wyglądał dobrze na całej twarzy, a kiedy tylko pod oczami (ale tylko przy skórze tłustej/mieszanej). To co on robi na skórze, to jest WOW. WOW WOW WOW WOW. Skóra jest tak gładka, nie okłamię pisząc - jak pupa niemowlaka. Tak gładka, tak aksamitna w dotyku, tak cudowna, tak miękka, tak zadbana, taka świeża i zdrowa. Maskuje pory - wow. Jasne, nie sprawi, że nagle ich nie będzie, ale minimalizuje ich widoczność. Nie podkreśla suchych skórek, zmarszczek. Nadaje ŻYCIA skórze. Uwielbiam go na cerach dojrzałych, suchych, u siebie. Nie zapycha. Jeśli chodzi o mat na twarzy - w mojej sytuacji - nałożony w dzień A, to mat utrzyma się do 3-4 godzin. W dzień B mat często utrzymuje się cały dzień (nie dotyczy nosa, tutaj do 8-10 godzin, ale to i tak sporo biorąc pod uwagę mój nos, na którym mało co się trzyma :)

Świetnie wygląda w połączeniu z kremem BB Dr. G. Daily Safe Sensitive+ o, którym już pisałam na blogu TUTAJ. To są dni, kiedy lubię skórę, która noszę na twarzy. Świeżość i zdrowy wygląd. To dla mnie zawsze lepszy wybór, niż mocne konturowanie i insta mejkap. Współgra z każdym podkładem i wszystkimi pozostałymi kosmetykami.

Wydajność
Myślę, że jest wydajny. Biorąc pod uwagę, że naprawdę niewiele trzeba, by rozprowadzić go na całej twarzy. WAŻNE!! Jego nawet nie można nakładać w dużej ilości, bo bieli. Dlatego rozwaga i będzie cudnie! ( FLASHBACK - nie używajcie tego pudru, jeśli zamierzacie robić zdjęcia z lampą błyskową!)

Jeżeli nie chcecie przepłacać kupując pełnowymiarowy produkt - warto zaopatrzyć się w  miniaturkę i wypróbować. Sklep, w którym kupiłam ten puder daje taką możliwość :)*

TARTE Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder

You May Also Like

1 komentarze