17# MAKE-UP STUDIO PROFESSIONAL MAKEUP - aksamitny puder Natural Silk Perfection

by - 09:05


 MAKE-UP STUDIO puder Natural Silk Perfection.

Witam Was serdecznie! 

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję pudru marki Make-Up Studio - Natural Silk Perfection. Z tego co widzę w Polsce nie jest jakoś szczególnie znana, wspominana, nawet dobrych recenzji na temat produktów nie mogłam się doszukać. Dlaczego tak jest, skoro jest to marka dla profesjonalistów? 

Markę poznałam po raz pierwszy, kiedy pewnego pięknego dnia otrzymałam próbki podkładów do testów, bym mogła poznać ich jakość. Moje pierwsze wrażenie było mniej więcej takie: "wow". Krycie rozwaliło mnie na łopatki. Późnej trafiły do mnie kolejne produkty, w końcu sama się przekonałam i tak, mogę to śmiało powiedzieć: "jest to marka dla osób profesjonalnie zajmujących się makijażem"

Mimo wszystko spodziewam się, że możecie Make-Up Studio nie znać, więc przybliżę Wam nieco ich historię. Jeśli jeździcie na targi Beauty Forum do Warszawy, to przypomnijcie sobie czy takie stoisko nie wpadło Wam w oko :)

➡️ "Make-up Studio to holenderska marka kosmetyków, która w przeciągu 25 lat zdobyła wielkie uznanie wśród wizażystów na całym świecie. Wysoka jakość, niepowtarzalność produktów Make-Up Studio stało się podstawą do sukcesu. Naszymi Klientami są wizażyści pracujący w branży filmowej, modowej, w telewizji, teatrze, szkołach wizażu.

Wysoka jakość była podłożem do powstania firmy Make-up Studio. Wil van het Hek, założyciel marki, był jednym z pionierów ds. wizażu i charakteryzacji. Zajmował się międzynarodowymi szkoleniami wizażystów. Nie był usatysfakcjonowany efektami, które osiąga korzystając z ówczesnych marek, dlatego też postanowił utworzyć własną ofertę kosmetyczną dla profesjonalistów. Kosmetyki Make-up Studio spełniają wszelkie rygorystyczne normy stawiane przez Unię Europejską. Cechuje je bardzo intensywna pigmentacja, co jest bardzo ważne przy makijażu profesjonalnym.

Chodzi o coś więcej niż tylko produkty wysokiej jakości: naszą misją jest zachęcanie do tworzenia, odkrywania i bawienia się makijażem na wiele sposobów. Myślenie poza schematami to nasze motto. Kosmetyki Make-up Studio są hipoalergiczne oraz nie są testowane na zwierzętach."* ⬅️

 MAKE-UP STUDIO puder Natural Silk Perfection.

➡️ OPIS PRODUCENTA 

"Delikatny puder niezwykle drobno mielony, mający konsystencje puchu. Dzięki swojej jedwabistej strukturze nie osadza się w zmarszczkach, ani zagłębieniach skóry. Ten produkt dostępny jest tylko w jednym kolorze, który przystosowuje się do kolorytu skóry!"

➡️ CENA 80 złotych

➡️ POJEMNOŚĆ 15 gramów

➡️ DOSTĘPNOŚĆ Make-Up Studio 

➡️ SKŁAD 

 MAKE-UP STUDIO puder Natural Silk Perfection.

OPAKOWANIE 
➡️ klasyczny design, przeźroczysty dół i czarna, matowa góra ze złotym napisem
➡️ lekkie opakowanie, co jest zdecydowanie plusem dla wizażystów
➡️ praktycznie się nie niszczy, nie rysuje, napisy się nie ścierają
➡️
na spodzie przyklejona jest naklejka z logiem, nazwą, gramaturą, informacją o dacie ważności i tutaj również napisy są w stanie nienaruszonym 
➡️ w środku opakowania znajduje się zaklejone sitko, radzę je odkleić maksymalnie do połowy, by móc kontrolować ilość wysypywanego pudru (drugie zdjęcie) 
➡️ wieczko pudru jest wręcz cudowne, funkcjonalne, jest dość wysokie dzięki czemu zanurzając Nasze duże, włochate pędzle do pudru nie rozsypujemy go naokoło (każda marka powinna to wprowadzić, koniecznie :)

ZAPACH 
Rewelacyjny. Każdy go chwali! Jeśli lubicie rozpieszczać klientki pachnącymi kosmetykami - ten puder jest dla Was. Pudrowy, słodki, aż chciałoby się go zjeść. Jestem zakochana. Uwielbiam pachnące produkty.

POJEMNOŚĆ 
Mamy 15 gramów pudru. To jest naprawdę dużo! Używam go bardzo często na zmianę z innymi pudrami od 2! lat i pozostała połowa opakowania. Wydajność na plus. Przypominam o wspomnianym wcześniej odklejeniu sitka maksymalnie do połowy. Dzięki temu nie marnujemy pudru, a używamy go tyle ile potrzebujemy. Zawsze można sobie przecież dosypać :) 

KOLOR 
Powiedziałabym, że jest neutralny, ale... jeśli jesteście blade tak jak ja, bądź macie klientki białe jak papier, to poradziłabym używać go tylko na bokach twarzy. Moim zdaniem kolor pasuje praktycznie każdemu typowi cery. Wyjątkiem są jedynie bladzioszki. W okresie letnim bez żadnych zahamowań używałam pudru na całą twarz i wtedy spisywał się świetnie, bo mimo filtrów i tak ta twarz była nieco ciemniejsza. W pozostałe pory roku stosuję go tak jak pisałam wyżej - naokoło twarzy, dzięki czemu uzyskuję efekt delikatnego, naturalnego ocieplenia skóry. Czy dostosowuje się do koloru skóry? Powiedziałabym "i tak i nie", bo u osób bladych zwyczajnie się wybija, bo sam w sobie nie jest transparentny, ale w pozostałych przypadkach pięknie się wtapia. 

 MAKE-UP STUDIO puder Natural Silk Perfection.

KONSYSTENCJA 
Puder jest drobno zmielony, jedwabisty w dotyku. Bardzo przyjemny. 

EFEKT
Moim zdaniem jest to puder o wykończeniu satynowym, ale równocześnie daje efekt zmatowienia. Nie jest to wysuszający mat, a taki który na mojej cerze (normalnej na bokach twarzy) utrzymuje się cały dzień, wygląda świeżo, po prostu dobrze. Świetnie wygląda na cerze suchej, dojrzałej, normalnej. Jeśli chodzi o cerę tłustą (czyli moja strefa T plus policzki), również zostało to przetestowane. Znowu jestem zadowolona. Właśnie dzięki temu co puder zapewnia mojej twarzy, tak chętnie po niego sięgam. Niejednokrotnie pudrowałam nim czoło, policzki i efekt satynowo-matowy utrzymywał się bez zarzutu przez wiele godzin. Zazwyczaj do dwóch razy musiałam odcisnąć sebum. Jeśli mówimy o cerze tłustej to jest to naprawdę niewiele. 

Nie zauważyłam, by puder podkreślał zmarszczki czy suche skórki. Powiedziałabym (szczególnie u osób z cerą dojrzałą), że zmarszczki zostają wygładzone, delikatnie schowane, a skóra wygląda zdrowiej i młodziej. Widać, że jest gładsza. 

Przez okres 2 lat nie zauważyłam, by stan mojej skóry się pogorszył. Puder mnie nie zapycha, nie zrobił mi nigdy żadnej niespodzianki, zawsze mogę na niego liczyć. Jeśli śledzicie mnie na moim Instagramie (@blackblondemakeup) i zaglądacie czasami na moje Instastory, to niejednokrotnie Wam o nim mówiłam, pokazywałam, za każdym razem zabierałam go na wyjazd. Na ten moment jakoś nie wyobrażam sobie moich zasobów kosmetycznych bez tego pudru. Za bardzo się przywiązałam, bo zwyczajnie nie ma się do czego przyczepić. No, może do koloru, jednak odsetek tak bladych osób jak ja jest chyba niewielki :) 

Duży plus za to, że nie testują na zwierzętach, a także za produkt hypoalergiczny. Wiele osób zmaga się z wszelkimi alergiami, więc warto mieć takie produkty w swoim kufrze. 

Z wielką radością testuję kosmetyki marki Make-Up Studio, bo zwyczajnie wiem, a raczej zawsze się tego spodziewam, że będą dobre. Mam ich odrobinę w swojej kolekcji, więc spodziewajcie się więcej recenzji. Koniecznie muszę przetestować inne pudry! Trochę niezrozumiały jest dla mnie fakt, że pośród wizażystów tak mało mówi się o tej marce. O profesjonalnej marce, gdzie jakość produktów (z tego co na ten moment zaważyłam) jest na dość wysokim poziomie. Może niebawem się to zmieni! :)

 MAKE-UP STUDIO puder Natural Silk Perfection.

* źródło : Make-up Studio  | Post nie jest sponsorowany, opinia jest moją własną.

Jeśli spodobała Ci się moja recenzja i uważasz ją za pomocną udostępnij ją, by inni mogli dowiedzieć się o tym produkcie 👍

You May Also Like

0 komentarze